2015. ápr. 23.

Befürödtem



Irgalmas Istenünk jóságát, 
mindörökké éneklem!

Újra első péntek közeledik, amit mindig örömmel várok, mert ilyenkor szoktam elvégezni minden hónapban a szentgyónásomat. Olyan vagyok ilyenkor, mint a csecsemő, aki este a fürdés előtt már érzékeli környezetében és édesanyja tetteiben a pancsolás előkészületeit. Izgatott örömmel gőgicsél ágyacskájában, mert bőre már előre érzi a babasampon, a fürdés és az anyai kezek simogatásának boldogságát. A baba a lelke ilyenkor már előre örül, amit testében is kifejez azzal, hogy pancsol tapsikol és rugdos a levegőbe apró kezeivel és lábaival.


   Nemrégen azonban ránc futott végig a homlokomon. Hoppá! Gyóntató atyám egy hétre külföldre utazott. Kinél fogok akkor én most gyónni első péntekre? Nem volt mit tennem, beültem az autóba és egy jó Gyóntatóért, egy jó gyónásért, az első pénteki és első szombati isteni kegyelmekért majd 150 km-t autóztam oda-vissza.

  Nem várt meglepetés köszöntött rám. Kora hajnalban arra ébredtem fel, hogy a Szentlélek énekelt bennem. Egy közismert népének egyetlen sorát énekelte újra és újra.


„Tiszta lelkek az Istennek irgalmáról zengjetek!” SZVU114


Fáradt voltam fizikailag az előző napi, heti munkák miatt. Testemben határozottan éreztem, hogy még nagy szükségem lett volna a pihentető alvásra, ám a lelkem nem bírt nyugodni. A tiszta szívnek egy olyan mennyei elővételezett boldogságát élveztem, amelyet a világ minden lottó ötöséért sem cseréltem volna el még egyetlen pillanatra sem.

   Mert befürödtem, mert megtisztultam és újra megfürödtem Isten irgalmas jóságában! Izgalmas örömmel várom újra az első pénteket, amikor szerető Atyám, Jézusom és a Szentlélek simogató kezei alatt végre újra elmerülhetek az irgalmasság fürdőjének babasamponos medencéjében Jézus szívének tengerében. 
 És sikongathatok, kacaghatok, nevethetek újra a tiszta lélek és az istengyermekség örömének! És eme boldog tapsikolásban hadd szálljon, röpüljön a babasamponos szappanbuborék szerteszét, fröccsenjen és loccsanjon az Élő víz a világra, sziporkázzék és  áradjon a szivárványos Szentlélek fürdője a lelkekre! 
 Én meg mint  glosszoláliában gurgulázó ujjongó galamb, aki sietve hozza az irgalom zöldellő olajágát, hadd hirdessem a népek között hangos szóval irgalmasságodat, mert jó és kegyelmes voltál Uram hozzám bűnöshöz és az vagy minden bűnbánó lélekhez. Új rugdalódzóba, hófehérbe öltöztettél, a megszentelő kegyelem ruhájába. 

"Mert irgalmad többet ér, mint az élet, 
hadd magasztaljon ezért az én ajkam."Zsolt63.4 


DICSŐSÉG AZ ATYÁNAK A FIÚNAK ÉS A SZENTLÉLEKNEK, MIKÉPPEN KEZDETBEN MOST ÉS MINDÖRÖKKÉ! AMEN!



http://gloria.tv/media/hsp8gB1Bdwu





MATT REDMAN : IRGALOM


LETÉRDELEK A PORBA A KERESZT LÁBÁNÁL, AHOL AZ 

IRGALOM FIZETETT ÉRTEM.


OTT AHOL ELMÚLT, VÉGE LETT A MEGÉRDEMELT 

HARAGNAK, MERT A VÉRED ELREJTETT ENGEM.


IRGALOM, IRGALOM! VÉGTELEN MINT A TENGER! 

ÉNEKELNI FOGOM DICSÉRETED ISTENEM AZ EGÉSZ 


ÖRÖKKÉVALÓSÁGON ÁT. 


FELEMELJÜK MAJD A KELYHET ÉS MEGTÖRJÜK A 

KENYERET EMLÉKEZVE SZERETETEDRE.


 MERT ELVESZTETTÜK A KEGYELMET DE TE ELVETTED 

MINDEN SZÉGYENÜNKET ÉS A KERESZTRE SZEGEZTED.


ADD, HOGY SOHA NE FELEJTSEM CSODÁLNI A TE 

IRGALMAD. 

ADD, HOGY MINDIG ÉNEKELJEK ALLELUJÁT!AMEN


 LETÉRDELEK A PORBA A KERESZT LÁBÁNÁL, AHOL AZ 

IRGALOM FIZETETT ÉRTEM.

Nincsenek megjegyzések: