2014. júl. 6.

Meggyógyultam hólyag daganatból.





ISTENEM ÉS KIRÁLYOM
MAGASZTALLAK TÉGED,

SZENT NEVEDET ÁLDOM ÖRÖKKÖN ÖRÖKKÉ! (évk.14.vas. zsoltár válasza A év)

"Megversz, de meg is gyógyítasz, letaszítasz az alvilágba, de erőd onnan is kihozhat, és nincs, aki elmenekülhet kezedből. Megvert minket bűneink miatt, de meg is gyógyít, mert jóságos." Tób13.1-5

2011. év tavaszán jelentkeztek a betegségem első jelei, melyeket a tünetei alapján életkorral együtt járó jóindulatú prosztata problémának gondoltam. Miután a helyzet egyre rosszabb lett decemberben elmentem orvoshoz. Az ultrahang egy majdnem négy centiméteres hólyagdaganatot mutatott ki. A felvételt, a daganatot magam is láttam élőben és miközben pásztázott a hasamon a készülék szeme én is farkas szemet néztem az ördögömmel.
   Ekkor értettem ui. meg, hogy a daganatom átok eredetű volt. Még 2011 februárjában követtem el a hibát, amikor egy ittas személy teljesen meglepetésszerűen és váratlanul, agresszívan lépett fel velem szemben. Én fáradt és kialvatlan voltam és türelmetlenül, indulatosan, magamban ítélkezve reagáltam szavaira. Nem is figyeltem rá, hogy bűnt követtem el vele szemben és ebből adódóan sebezhetővé váltam. Pedig írva van:


Minden féltve őrzött dolognál jobban óvd szívedet, 
mert onnan indul ki az élet! Péld4.21

Hallottam, ahogyan kimondott szavakkal megátkoz, és később tudtam meg róla, hogy ennek a démonizált embernek urológiai problémái voltak. Az átok arról szólt, hogy nemsokára én is meg fogom tudni, mit jelent ez a betegség. A rohanó élet és munka során el is felejtettem ezt az eseményt, de amikor a vizsgáló asztalon feküdtem és az ultrahang diagnosztizálta, láthatóvá tette a daganatom, a Szentlélek is megértette velem az összefüggéseket. A későbbi szövetminta szerint 100%-ban rosszindulatú daganatom volt. ( A blogot 2011. őszén kezdtem el írni és az "Adásszünet" c. írással zártam le decemberben, felkészülve arra is, hogy esetleg nem lesz folytatása.)
  2012. január 6-án Vízkereszt ünnepén volt az első műtétem, majd két hónappal később a második. A műtétem előtt elmentem egy exorcistához, hogy szabadítson meg ettől az átoktól. Legyen áldott a papi élete!
  Lassan épültem fel. Hálásan köszönöm MINDENKINEK az értem mondott imákat, nem volt hiábavaló. Rendszeres kontroll mellett, nyolc hónap betegszabadság után kezdhettem el újból dolgozni. Következő év tavaszán egy imaközösség tagjaitól váratlan pénzbeli támogatást kaptam, és azt mondták, hogy ebből az összegből menjek el egy lelkigyakorlatra. Mivel sok pénzt költöttem gyógyszerekre, csak ezzel a segítséggel tudtam eljutni Margharita nővér októberi lelkigyakorlatára Máriabesnyőre. (Erről a lelkigyakorlatról van már egy blog bejegyzésem Kapisztrán Szent János címmel.)
   A lelkigyakorlaton Margharita nővér imádkozott értem is és a Szentlélek feltárta imádság közben, hogy valami akadály volt az életemben, ezért nem tudott betölteni a Szentlélek. Kiderült, hogy tudatlanságomban őriztem a lakásomban egy „török szemnek” nevezett okkult tárgyat, ami utólag visszagondolva nagyon sok bajt okozott nekem a korábbi években, mert ezen a bűnön keresztül a másik cégnek bejárása volt az életembe. Aznap, amikor erre fény derült éppen Kapisztrán Szent János ünnepe volt, aki a török ellen küzdött a középkorban. Az Ő közbenjárását is kérve egy Paptestvér ott a lelkigyakorlaton szabadító imát mondott értem, hogy a török szem démonjaitól is megszabaduljak. Bár voltam korábban exorcistánál, ez a kötelék akkor rejtve maradt a sötétben és ezért tovább tudott ártani. 

Nem minden távozik egy füst alatt akkor sem, ha jól ki van füstölve. 

A kialakult kötelék sokszor olyan, mint a leveles káposzta. A torzsát elrejtik és takarják a levelek és előbb egyenként mindet le kell hántani ahhoz, hogy a torzsához eljussunk. Így tesz az ördög is. Az erősségét vagyis a főhadiszállását körülveszi, eltakarja más dolgokkal, jelenségekkel, bajokkal, kisebb démonokkal, hogy elterelje, lekösse a figyelmünket és azokkal foglalkozzunk és ne vegyük észre mi is a gyökérprobléma. Csak a kitartó ima, megkülönböztetés és olykor a többszöri szabadítás után tudjuk lehámozni ezt a védelmet és kiugrasztani az ördögöt a vackából. Amíg ez nem történik meg, addig a bajok továbbra is megmaradnak és szinte hiábavaló az egyéb segítség. Könnyebbséget hozhat, de megoldást nem.

Margharita nővér ezután másodszor is imádkozott értem. Ekkor már nem volt bennem akadálya a Szentlélek kiáradó és gyógyító Kegyelmének. Tapasztaltam, hogy az ima nagyon erős volt, betöltött a Szentlélek és Lélekben nyugodtam. Olyan erős volt az ima, hogy azt egy benső képben is láttam és a testemben éreztem. Fentről a mennyből mintha egy nagy lift zuhant volna le. A lift a fejem tetején át lépett be a testembe, végig szaladt bennem lefelé és amikor átjött rajtam, akkor kitárult az ajtaja. A lift üres volt, amit én úgy értelmezek, hogy a lift volt Isten vírusirtója amit átfuttatott rajtam és nem talált már bennem semmi tisztátalant. Ha lett volna bennem valami, akkor annak ott kellett volna lennie Isten liftjében és megmutatta volna. Ugyanakkor a lift tele volt ragyogó, aranyló fénnyel amelyet magamban is éreztem. Gyógyultam lélekben, lelki sebekben és gyógyultam testemben egyaránt. A testi gyógyulásnak ott azonnal is volt észlelhető jele. A betegségem miatt napi 3-4 liter folyadékot fogyasztottam, melynek következtében 20 percenként látogattam a mosdót. Aznap is ugyanennyi italt fogyasztottam, ám az ima után több mint két órán át nem kellett kimennem a mosdóba. Tapasztaltam, hogy erő áradt ki Margharita nővér imájából és ezt az erőt valamiképpen én is átéltem, mint a vérfolyásos asszony, amikor meggyógyult.
   Következő urológiai kontrollom decemberben volt. Az eredmény negatív lett. Orvosomnak elmondtam, hogy meggyógyultam a lelkigyakorlaton. A gyógyulást csak azzal tudom igazolni, ha abbahagyom a gyógyszereim szedését, és ha a következő évek kontrolljai továbbra is negatívak lesznek, akkor utólag is igazolt, hogy meggyógyultam. Így hát az összes gyógyszerem szedését abbahagytam még október végén.
   Karácsonykor a szentmisén is tanúságot tettem a gyógyulásomról, majd később a nagyböjtben is egy lelkigyakorlaton. Júniusban voltam ismét tükrözés kontrollon és az eredmény megint negatív lett. Januárban volt három éve, hogy műtöttek és azóta minden eredményem negatív annak ellenére, hogy ez a típusú daganat igen gyakran ki szokott újulni. Sajnos volt olyan betegtársam, akit azóta már három alkalommal műtöttek ugyanezzel a betegséggel.
  A lelkigyakorlat után napról napra erősödött bennem a hit és a hitvallás vágya és azt mondtam magamnak és Istennek. Szégyellném magam, ha a gyógyulásomról, csak akkor mernék beszélni utólag, ha már eltelt a szokásos öt év mely után hivatalosan is gyógyultnak nyilvánítanak az orvosok egy daganatos beteget. Szégyellném magam, ha csak azután mondanám el, hogy Isten engem meggyógyított, ha már több kontroll eredményem negatívnak bizonyult. Nem! A vérfolyásos asszony is tudta a szellemében, hogy meggyógyult miután Isten erejének kiáradását megtapasztalta és nem szaladt el az orvosokhoz, hogy néhány ultrahangos felvétellel bizonyítsa a gyógyulását. Nem! Most kell beszélnem arról, hogy a dicsőséges Isten mekkora ajándékot adott nekem és az eredmények utólag megerősítik majd Isten dicsőségét és nagyságát. A hálás, de gyenge hit utólag köszöni meg, ha kap valami jót Istentől. A Bibliás erős hit már ujjongva előre dicséri Istent azért a jövőbeni ajándékért, amit a hitben már most birtokol és így a hit az Isten által adott eljövendőt hozza előre a most megélt kegyelmi időbe, a jelenbe. Minden nap megköszönöm hát ezt a kegyelmet és dicsérem Isten atyai jóságát azért, hogy a további kontroll eredmények is negatívak lesznek. 
Jn6.63 "A Lélek az ami éltet, a test nem használ semmit." 
Szavakkal elmondhatatlan, hogy mennyire örülök a testi gyógyulásomnak és annak, hogy olvasván tanúságtételem, hány ember hite fog lángra gyulladni Isten szeretete iránt. 
  Még nagyobb azonban az örömöm azért a benső gyógyulásért amely azóta történik a lelkemben. Időnként azzal szoktunk viccelni, hogy jó dolog elmenni egy lelkigyakorlatra, csak az a gond, hogy hazamenvén három nap után vissza esünk a régi kerékvágásba. Nos, a lelki gyógyulásom új kerékvágást kapott Istentől és az azóta eltelt idő gyümölcsei igazolják, hogy Margharita nővéren keresztül Isten nagy gyógyító kegyelmeket ad testnek és léleknek egyaránt.
Dicsőség az Atyának a Fiúnak és a Szentléleknek
Miképpen kezdetben most és mindörökké! Amen



A TUDOMÁNY UTÓLAG IGAZOLTA A LÉLEK SZAVÁT A

 GYÓGYULÁST!
2012. 01.6-n volt a hólyagdaganat műtétem és egy majd négy

 centis rosszindulatú daganatot távolítottak el. Mivel a jobb vesém a műtét következtében refluxos lett kemoterápiás hólyag öblítést nem

 kaphattam, ezért semmilyen onkoterápiás kezelésben nem volt részem.

2013. októberében voltam Margharita nővér lelkigyakorlatán 

Máriabesnyőn, ahol a Nővér imádkozott értem, majd kijelentette az 
ismeret szavát, hogy meggyógyultam.

Ebben a hitben jöttem haza és abbahagytam az összes táplálék 

kiegészítőm- avemar...stb. szedését. Ezután tanúságot tettem a 

plébániám előtt a gyógyulásomról, majd a blogomban is megírtam,

 „Meggyógyultam hólyagdaganatból” címmel.

Sokan bolondnak néztek mert azt mondták, hogy akkor beszéljek

 csak gyógyulásról ha már eltelt öt év és a vizsgálatok ezt igazolták.

 Én azonban azt válaszoltam mindig ezekre a kétkedésekre, hogy 

majd meglátják, hogy a tudomány utólag igazolni fogja Isten 

dicsőséges munkáját és irgalmát.

Nos, eltelt az öt év! Számtalan tükrözésben, ultrahang vizsgálatban

 és két Ct vizsgálatban volt részem ez idő alatt. A legutolsó

 kismedence és hasi CT most volt néhány napja és ez is a gyógyulás

 tényét igazolta!
Alázattal, hódolattal, dicsérettel és imádással adok hálát a 

gyógyulásért fölséges és mindenható Istennek és az Ő szolgájáért 

Margharita nővérért és mindazokért akik imádkoztak értem!

 ALLELUJA!

13 (12). ZSOLTÁR. BIZAKODÓ KÖNYÖRGÉS
131(A karvezetőnek – Dávid zsoltára.) 
2Meddig feledkezel meg rólam, Uram, mindörökre? Meddig rejted el arcodat előlem? 
3Meddig emészti még lelkem a fájdalom és szívemet a mindennapi gond? Meddig uralkodik még rajtam az ellenség?
4Tekints rám, Uram, Istenem, és hallgass meg!
Adj világosságot szememnek, nehogy halálba szenderüljek
5s ellenségem azzal dicsekedjék: „Legyőztem!” Ne örüljön ellenfelem azon, hogy elestem, 6hiszen irgalmasságodban bizakodtam, Uram. Segítséged legyen öröme szívemnek, hogy énekeljek az Úrnak, aki jót tett velem. Sela!



Nincsenek megjegyzések: